הפקת אירועים לחברות הייטק

הפקת אירועים לחברות הייטק ועסקים

הפקת אירועים לחברות הייטק – כך תעשו זאת נכון

לכל ארגון יש את האופי שלו, לכל חברה יש את המאפיינים הייחודיים לה ובכל סביבה עסקית קיים הרכב אנושי המיוחד רק לאותו ארגון. בהתאם לכך, גם האירועים העסקיים בכל ארגון נושאים את האופי המיוחד להם. וככל שהדבר נכון לגבי כל החברות – הוא נכון באופן ספציפי לחברות הייטק. מדוע ולמה? ומה זה אומר לגבי התוכן באירוע הבא? הנה כמה טיפים שישמשו אתכם בבואכם להפיק אירועים לחברות הייטק.

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    מה ההבדל בין הפקת אירועים לחברות הייטק לכל חברה אחרת?

    בואו נציץ אל תוך משרדי חברת הייטק טיפוסית. מה אנחנו רואים שם? עשרות עובדים רוכנים מעל מחשבים, מאמצים את עיניהם ואת מוחם. בחדר אחר מתקיימת ישיבה רבת משתתפים ובחדר השלישי (אם התמזל מזלם של העובדים), עובד יגע חוטף תנומה קלה, רגע לפני שהוא חוזר לעמדה שלו. עובדי הייטק, בעיקר בחברות ההייטק המובילות, עובדים לא מעט שעות בכל יום. הם נזקקים ליצירתיות, משמעת עצמית ואם הם רוצים להתקדם בעבודה ולא להיות "מנופים" משורות הארגון – הם חייבים להיות ממש טובים במה שהם עושים.

    אל תמהרו לרחם עליהם…

    באותה נשימה, העבודה בחברת הייטק מביאה איתה גם שורה ארוכה של הטבות. העובדים מקבלים לא מעט פינוקים, הפקת אירועי חברה, פעילויות ואטרקציות משרדיות על בסיס שבועי, שגורמות לכל העבודה הקשה שלהם להיות מאוד משתלמת. מחלקת משאבי האנוש בחברות השונות עומלת על הפקת HAPPY HOUR עם קונספט משתנה מדי שבוע, אירועים מיוחדים ואינסוף פינוקים. מה זה אומר? שאנחנו, כמפיקי אירועים, חייבים לעלות את הרמה.

    תתכוננו להיות טובים יותר ממה שאתם

    הפקת אירועים לחברות הייטק מחייבת חשיבה אחרת, מקורית ויצירתית הרבה יותר מהרגיל. העובדים, הרגילים לתשומת לב ופינוקים, חייבים להרגיש שככל שמדובר באירועים ממוסדים כמו יום גיבוש, יום כיף או ערב חברה – עושים מעל ומעבר כדי "להרשים" אותם. כמפיקי אירועים, אנחנו מחויבים להביא את הבשורה החדשה, את הטוויסט המגניב ואת הקונספט המנצח שיגרום לעובדים ליהנות "על אמת". איך עושים את זה? הנה שלושה טיפים שיסייעו לכם בכך.

    כלל מספר 1: תשקיעו בלוקיישן מגניב

    המשרד ממוקם בלב תל אביב? תהיו בטוחים שבאירועים הקודמים שנעשו בחברה, העובדים הספיקו "לדגום" את כל המקומות השווים באמת בעיר ובאזור המרכז. אם אתם באמת רוצים לצאת מהקופסה ולהיות יצירתיים, נסו לחשוב על מקומות מרוחקים הנושאים קונספט ייחודי, כאלה שרחוקים מסביבת החיים המיידית של העובדים ובאמת יגרמו להם להבין שיש כאן שינוי מהותי בשגרה. אתם יכולים לקחת אותם ליום כיף בצפון הארץ, לתור אחר חווה מדליקה המציעה חוויה טבעית ומפנקת (מי אמר פלטת גבינות ולא קיבל?) או פשוט להפוך מקום קיים ומוכר למיוחד במינו.

    כלל מספר 2: חשבו על אטרקציות חדשות

    הפקת אירועים לחברות הייטק נשענת בעיקרה על האטרקציות שתבחרו לשלב באירוע. הן מהות האירוע ולרוב גם אלה שגוזלות את מירב הזמן – ולכן חשוב לבחור אותן בקפידה. אם אתם רוצים להיות מיוחדים ולהבטיח שהעובדים יהנו, נסו לגבש את התוכן המרכזי והאטרקציות הנבחרות תוך חשיבה על העובדים, האופי שלהם ומה שהכי מתאים לפרופיל החברה. העובדים יושבים כל היום על כסא משרדי בין 4 קירות, ולא קמים ממנו מלבד הפסקות קפה קצרות? זו הזדמנות מצוינת לצאת החוצה! תוכלו לערוך תחרויות ספורטיביות בהם יוכלו העובדים לפרוק אדרנלין, כמו למשל "באבל פוטבול" המדליקה. במסגרת הפעילות, המשתתפים משחקים פוטבול על פי כל החוקים ה"רגילים", עם טוויסט אחד 'קטן' – את גופם עוטף כדור ענק מנופח.

    כלל מספר 3: גבשו קונספט מיוחד

    כל חברה להפקות אירועים תאמר לכם שאין כמו אירועי קונספט כדי להפוך כל אירוע סטנדרטי לחגיגה של ממש. נסו לחשוב על קונספט – נושא – שילווה את האירוע והרכיבו את כל האלמנטים שלו על פיו. הבשורה הממש טובה היא שיש אינסוף רעיונות לאירועי קונספט, מהם תצטרכו לבחור בהתאם לסוג האירוע עצמו. למשל, אם אתם מתכננים יום גיבוש בסגנון יווני, תוכלו לשלב בו ביקור באתר ארכיאולוגי ולעשות בו הפעלה לכל העובדים, לקיים סדנה מדליקה בנושא מיתוסים מהמיתולוגיה היוונית וכמובן – לדאוג שהארוחה המתוכננת תישא אופי של טברנה יוונית כמיטב המסורת – גבינות, דגים טריים ואיך אפשר שלא – אוזו!

    הפקת אירועים לחברות הייטק מספקת לנו הזדמנות נהדרת לצאת מהקופסה ולחשוב יצירתי ובגדול – לכו על זה!

    הפקות אירועים לחברות הייטק

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן