הפקת אירועי חברה

הפקת אירועי חברה מעוצבים

מתכננים הפקת אירועי חברה? אל תשכחו את העיצוב!

הפקת אירועי חברה, ללא ספק, כוללת אינספור פרטים, מו"מ, בחירת ספקים, בניית התוכן ועוד ועוד ועוד. אנחנו בטוחים שאתם עומדים במשימת ההפקה בכבוד וכי הפקת אירועי חברה תחת הניצוח שלכם מתבצעת באופן מושלם. יחד עם זאת, כי אנחנו אנשים נחמדים סך הכל, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם דבר חשוב מאוד: אל תשכחו את עיצוב האירוע.

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    הפקת אירועי חברה בלי עיצוב? מה פתאום!

    לא משנה אם העיצוב הנדרש הוא לאירוע עסקי המתרחש באולם כנסים, אם מדובר באירוע אינטימי לעובדי החברה או מסיבת פורים מפוארת – ככל שזה נוגע לאירועי חברה ולתחום כמו הפקת אירועים, כדאי ומומלץ להיות יצירתיים בעיצוב המקום שבחרתם. בין השאר, העיצוב כולל שימוש בטכנולוגיה מובילה, סידור האולם בצורה יצירתית ואפילו עיצוב יצירתי של המתנות המחולקים בסוף הערב – כל הדברים האלה (ועוד כמה שנפרט מיד) יוצרים את האווירה הנכונה באירוע, גורמים לו לבלוט ולהיות מיוחד והכי חשוב – משמחים את העובדים להם האירוע נועד מלכתחילה. איך עושים זאת נכון? הנה כמה טיפים.

    1. בחרו קונספט עיצובי

    קונספט עיצובי הוא הדבר החם הבא בכל הקשור לתחום האירועים העסקיים וכל חברה להפקת אירועים שמכבדת את עצמה מודעת לנושא. הפקת אירועי חברה חייבת להיות יצירתית ומוצלחת ולהשאיר רושם על הנוכחים – הוספת תמה מנחה לערב תעשה את העבודה, והרבה יותר מזה. מומלץ לבחור את הקונספט העיצובי בשלבי ההפקה המוקדמים, להגדיר מה משתמע ממנו וכיצד הוא בא לידי ביטוי בחלקי האירוע השונים. אם, למשל, בחרתם בקונספט של דרך, תוכלו לעצב את המקום עם שבילי גישה בכניסה, לדאוג שעל המסכים יהיו משפטי השראה הקשורים לדרך, לקשר את המזכרות בסוף לעניין (למשל: גאדג'ט מדליק לאוטו שכתוב עליו "שתהיה לכם דרך צלחה") ובגדול – לדאוג שהערב כולו יהיה מאוחד סביב הקונספט שבחרתם.

    1. בחרו אולם שמתאים לצרכים שלכם

    האולם בו מתקיים ערב החברה שלכם חייב להתאים לצרכים שלכם מבחינות רבות – וגם ברמה העיצובית. אם יצרתם קונספט ויש לכם חזון עיצובי לגבי האירוע, וודאו כי האולם שבחרתם מתאים לקיום הקונספט הזה. לדוגמה, בדקו האם הוא מכיל חלל אחד או יותר (למקרה שאתם מתכננים לערוך כמה פעילויות במקביל), האם יש בו גם אזורים פתוחים, האם צורת החלל משתנה בהתאם לאירוע, האם יש בו מספיק מקום לבמה לצרכים אמנותיים ועוד.

    1. דאגו לסידורי ישיבה יצירתיים

    לרוב, כשחושבים על הפקת אירועי חברה או הפקת אירוע עסקי, מדמיינים ישיבה סביב שולחנות עגולים או ישיבת תיאטרון מסודרת מול הבמה. רוצים לשדרג את האירוע? הכינו לסידורי הישיבה עניין ש"יקפיץ" את האווירה. לדוגמה, אם ערב החברה שלכם כולל סדנאות מגניבות ואתם רוצים לייצר אווירה קלילה, תוכלו לשקול לערוך סידור ישיבה אלטרנטיבי הכולל פופים, שולחנות נמוכים, ספות מרופדות ועוד. מנגד, אם הערב כולו דורש אינטרקציה מתמדת עם הנעשה על הבמה, תוכלו לשלב בין כמה סוגי ישיבה ולתת לאורחים שלכם לבחור האם הם מעדיפים לשבת על כורסה, כסאות מוגבהים, מול שולחן ועוד. כך תייצרו אווירה אקלקטית ותתנו לכל אחד ליהנות מאפשרות הישיבה שמסבה לו את הנוחות הגדולה ביותר.

    הפקת אירועי חברה

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן