חברה להפקת אירועים

חברה להפקות אירועים עסקיים לאירוע פורים

מתכננים אירוע פורים? לא בלי חברה להפקות אירועים עסקיים!

אז מה אתם מתכננים לחגיגת פורים במשרד? מסיבה פרועה? תחרות תחפושות? או סתם יציאה חגיגית מהשגרה? אם אתם מרגישים שאתם מסתבכים, לא בטוחים איך לגשת אל מלאכת התכנון או כיצד להפיק מסיבת פורים בה כל העובדים יצאו מרוצים – אולי כדאי שתשקלו לשכור את שירותיה של חברה להפקות  אירועים עסקיים. מדוע ולמה? הנה כמה דרכים בהן היא יכולה לסייע לכם.

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    קביעת אופי האירוע

    לא מעט חברות ומנהלי משאבי אנוש מסתבכים כשהם צריכים לקבוע מי יהיו המוזמנים בתכנון הפקת אירועי חברה. האם כדאי להזמין את האורחים עם בני ובנות הזוג? האם עדיף לערוך אירוע קטן ואינטימי? במסגרת העבודה או בערב? התשובות לשאלות הללו קובעות את אופי האירוע, ולכן חשוב לקחת בחשבון את ההשלכות שלהן. חברה להפקות אירועים עסקיים תסייע לכם להבין מהו הקונספט שברצונכם לגבש, כיצד אתם רואים בעיני רוחכם את האירוע – ובהתאם לכך יקבע הרכב המוזמנים, וכן האם האירוע יערך בין כתלי המשרד או שתהיה לו נוכחות משמעותית יותר כאירוע ערב.

    גיבוש תקציב

    אירוע פורים איכותי דורש השקעה, והמשמעות המיידית של ההשקעה הזו היא – ניחשתם נכון – כסף. גיבוש התקציב הוא אחד השלבים הראשונים בכל הפקת אירוע עסקי, וכאן חברה להפקות אירועים עסקיים יכולה לסייע לכם מאוד. עיצוב פורימי (בהתאם לקונספט – אליו נגיע מיד), אלכוהול מעולה ותוכן אמנותי הם דברים שדורשים משאבים כספיים ונציגי החברה יוכלו לעזור לכם להבין כיצד ניתן לחלק את התקציב העומד לרשותכם בין האלמנטים השונים המרכיבים את האירוע.

    גיבוש קונספט

    פורים הוא הזמן המושלם לצאת מהקופסא, להיות יצירתיים ואפילו נועזים. אם תבחרו קונספט מנחה לאירוע כולו, תגלו שהרבה יותר קל לכם להפיק את האירוע ותשדרגו את האירוע בכמה רמות. הקונספט יכול להיות בסגנון גיבורי על, כוכבי קולנוע מכל הזמנים, לאס וגאס, דיסני ועוד שפע של רעיונות, כיד הדמיון הטובה עליכם. חברה להפקת אירועים תוכל לסייע לכם בגיבוש הקונספט ועיצובו בהתאם לחברה שלכם, תציף רעיונות יצירתיים ותסייע לכם גם להגשים אותם – אחרי הכל, בדיוק לשם כך הם שם!

    תוכן נלווה

    איזה תוכן ילווה הפקת אירועי חברה באופן המושלם? אם הוא פורימי, משעשע ומלא הומור – כמעט לא משנה במה תבחרו! גם כאן חברה להפקת אירועים יכולה לרתום את כישוריה ונסיונה לטובת גיבוש התוכן לאירוע הפורים שלכם. התוכן יכול ללבוש צורה של אמן אורח – סדנאות מדליקות, סטנדאפיסט, מופע אימפרוביזציה בשיתוף הקהל ועוד, כדאי ומומלץ לשלב גם תחרות תחפושות נושאת פרסים ואם אתם משקיענים – הוסיפו מצגת מצחיקה מהווי העבודה. התוכן חייב להיות תואם באופן מושלם את אופי העובדים שלכם, לכן אל תזלזלו בחלק הזה…

    תפריט

    ריקודים, סמול טוק משעשע ואלכוהול איכותי – הדברים הללו הרבה יותר כיפיים כשהתפריט הנלווה הוא בופה מגניב, מאשר ארוחה כבדה סביב שולחנות. חברה להפקות אירועים עסקיים תשמח להתאים עבורכם את התפריט המגוון והמתאים ביותר למסיבה, תוך עיצוב השולחנות בהתאם לקונספט שבחרתם.

    אירוע פורים

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן