הפקת אירועים לחברות הייטק

טיפים: הפקת אירועים לחברות הייטק

הפקת אירוע לחברת הייטק

הם יושבים כל היום במשרד, עובדים שעות נוספות מול המחשב ומפצחים אלגוריתמים סבוכים כדי לקדם את הטכנולוגיה העולמית – טוב, אולי קצת נסחפנו, אבל ללא ספק לעובדי חברות ההייטק מגיע לקבל שעות שמש, והרבה מהן. הפקת אירועים לחברות הייטק חייבת להיות מותאמת לסגנון הייחודי של עובדים אלה – איך עושים את זה נכון? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בדרך להפקה המושלמת.

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    1. אל תאריכו אם אתם לא חייבים

    פעמים רבות, מניחים מארגני הפקת אירועים כי ככל שהאירוע יהיה ארוך וגדוש יותר – כך הוא גם יהיה מוצלח יותר. ובכן, זה לא ממש כך – במיוחד כשמדובר בעובדי הייטק. אנשים שעובדים שעות נוספות וחוזרים לרוב הביתה הרבה אחרי שהשמש נפרדת מאיתנו לשלום – ירצו לשלב את ההנאה מיום הגיבוש/ הכיף/ אירוע החברה שהכנתם עבורם, אך עם זאת, הם יעדיפו יותר לחזור הביתה מוקדם. ככל שתהיו ממוקדים יותר ותתכננו מספר מסוים של פעילויות באותו היום – כך תרוויחו את שיתוף הפעולה של העובדים, ולמה לא – גם תאפשרו להם לחזור מוקדם הביתה.

    1. רתמו את העובדים לבחירת הפעילויות

    זה נכון שאנחנו אוהבים שמארגנים עבורנו פעילויות ומפתיעים אותנו, אבל עם זאת – רעיון מגניב לא פחות הוא לרתום את העובדים לבחירת הפעילויות המשותפות לאירוע המתוכנן. הטרנד הזה כובש חברות רבות, והוא מגניב במיוחד כשהבחירה מגיעה לעובדי הייטק. תוכלו להתייעץ עם העובדים לגבי אופי הפעילות, מבלי להיכנס לניואנסים או לפעילות ספציפית (מספיק לשאול משהו כמו: "תעדיפו פעילות במזגן או באוויר הצח?") ולעשות זאת דרך ממשקי מחשב מתקדמים – אחרי הכל, מדובר כאן בעובדי הייטק הבקיאים ברזי הטכנולוגיה…

    1. הפקת אירועים עם ערך מוסף

    העובדים מחפשים חוויה ייחודית. משהו שישאיר בהם רושם. ולכן, רצוי להתרחק מהמחוזות הגנריים ולהשקיע בתכנון הפקת אירועים מוקפדים יותר. דווקא כשמדובר בעובדי הייטק, שהאינטרקציה ביניהם מסתכמת בפגישות בפינת הקפה או בישיבות ארוכות – כדאי מאוד לבחור פעילויות שיתרמו לתחושת האחווה והגיבוש בין העובדים, ויהפכו אותם לצוות אחד.

    אירוע לחברת הייטק

    1. התאימו את האירוע לעובדים

    כשאנו מדברים על ערך מוסף, הוא יכול לבוא באינספור צורות – אך חשוב להתאימו לאופי המסוים של העובדים שלכם. אם עובדי ההייטק להם אתם מארגנים את האירוע מבלים את ימיהם בעיקר בפעילויות פסיביות, אולי לא יהיה מומלץ לארגן עבורם אטרקציה אקסטרימית כמו טיפוס הרים או מסלול מפרך בטבע. עם זאת, אם אנחנו רוצים להעניק להם חוויה שונה ממה שהם מקבלים ביום יום, ניתן לשקול פעילויות המשלבות אדרנלין ותנועה – בקטנה. כמו למשל חדר בריחה, תחרויות אוכל ועוד.

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן