אירוע עסקי

על הפקת אירוע עסקי וקייטרינג

הפקת אירוע עסקי – איך תדעו אם בחרתם קייטרינג מעולה?

הפקת אירוע עסקי, כמו גם הפקת אירועי חברה, כוללת ללא ספק אינספור פרטים חשובים שיש לדאוג להם, אך אם נודה על האמת, אחד המרכיבים הבולטים שמפרידים ביניכם לבין אירוע מעולה הוא ללא ספק הקייטרינג שבחרתם. אין מה לעשות, גם העובדים שלכם צועדים על קיבתם, ולכן אתם חייבים לוודא שבחרתם שירותי הסעדה שהם לא פחות ממעולים. איך תדעו? בדיוק לשם כך אנחנו כאן. הנה כמה נקודות שכדאי לשים לב אליהם במהלך הפקת אירוע עסקי, שיבטיחו בחירה טובה, איכותית וטעימה.

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    1. בדקו: האם הקייטרינג שייך למקום האירוע?

    הדרך הראשונה לדעת האם עומדת בפניכם עסקה טובה היא באמצעות בדיקה פשוטה – האם הקייטרינג שייך למקום בו האירוע עתיד להיערך? האם הוא חלק בלתי נפרד מהעסקה? אם התשובה שהתקבלה חיובית, תוכלו להיות רגועים. כל חברה להפקת אירועים תאמר לכם, שככל שהקייטרינג יציב יותר ועובד לאורך זמן עם מקום האירוע, כך תדעו ששביעות הרצון ממנו גבוהה, אחרת פשוט מערכת היחסים הקולינרית הזו הייתה נגמרת מזמן. מנגד, אם אתם נתקלים בגמגום או שאתם מגלים שיש כמה חברות קייטרינג הפועלות במקום ומשתלבות באירועים לסירוגין – בדקו מה האופציות העומדות לרשותכם, האם האפשרויות שמציע המקום איכותיות מספיק ובמידה ולא – האם יש אפשרות להזמין קייטרינג חיצוני, בו יש לכם שליטה גדולה יותר על האיכות.

    1. המלצות זה כל הסיפור

    חפשו חוות דעת באינטרנט, התייעצו עם חברים, קולגות הנותנים שירותי הפקת אירוע עסקי ואתרו דעות לא משוחדות לגבי הקייטרינג. השאלות שאמורות להנחות אתכם נוגעות לשביעות הרצון הכללית של האורחים ושל מפיקי האירוע בו, עד כמה המנות היו טעימות, עד כמה הייתה חפיפה בין ההסכם שנסגר מבעוד מועד לאירוע עצמו, האם הצוות אדיב ומקצועי ועוד.

    1. הפקת אירוע עסקי – רק עם קייטרינג מנוסה באירועים עסקיים

    יכול להיות שקייטרינג המציע את שירותיו בעיקר לאירועים פרטיים קטנים או חתונות ענק לא יוכל להתאים לאירוע עסקי. לכן, חשוב שתוודאו ששירותי הקייטרינג ששמתם עליהם עין אכן ערכו אירועים עסקיים בעבר – האם הם מספקים מגשי אירוח? האם יסכימו להגיש מזון ומשקאות מכלים ממותגים (במידה ויש באירוע)? האם צוות ההסעדה כולל גם מלצרים מסתובבים בשעת המינגלינג? הדברים הללו חשובים שכן הם חלק אינטגרלי ממערך הפקת אירוע עסקי כולו, וגם אם הם נדמים כלא מהותיים – בסופו של דבר, הם מכתיבים את האווירה הכללית באירוע.

    1. התאמת הקייטרינג לצרכים שלכם

    כל אירוע עסקי נבדל מחברו. יש אירועים המיועדים לשיחה קלה ונטוורקינג, אחרים מאופינים באווירה יותר טקסית ויש אירועים עסקיים המתנהלים בתבנית של כנס מסודר. בהתאם לסוג האירוע המתוכנן, וודאו שהקייטרינג מתאים את עצמו לצרכים העולים מהאירוע. למשל, אם מדובר בכנס בו אנשים צריכים להיות מרוכזים בנאום, בהרצאה או במוצר שמוצג לפניהם – קייטרינג המגיש את המנות על מגשי אירוח ומציג מנות מעולות במנות קטנות באופן יחסי יהיה הבחירה הנכונה כדי ליהנות מכל העולמות – אוכל איכותי ברמה גבוהה והשגת מטרת האירוע.

    שירותי קייטרינג

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן