אירועי קונספט

קווים לדמותם של אירועי קונספט

היום, כל מותג, חנות או שירות, מנסים להתהדר בקונספט ייחודי להם ובכך לבדל את עצמם מהמתחרים. וככל שהדבר נכון לעולם השיווק בכללותו, הוא נכון לא פחות גם לגבי האירוע הבא שלכם. על מה אנחנו מדברים? מה הם אירועי קונספט ואיך זה עובד? מיד תגלו.

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    מה זה אירוע קונספט?

    הקונספט הוא ה"עטיפה" של האירוע, הלבוש המיוחד בו אנו מלבישים אותו כדי לייחד אותו. זוהי המסגרת הכללית של האירוע, שבאה לידי ביטוי בכל שלב ושלב בתכנון. כדי שהקונספט יהיה באמת מוצלח והאורחים יבינו למה התכוון המשורר – חשוב להישאר נאמנים לו לכל אורך התכנון ולהחיל אותו בכל אחד ממרכיבי האירוע. למשל, אתם יכולים לארגן אירוע חברה נוצץ ומיוחד, להזמין קייטרינג, לדאוג לתוכן אמנותי וגם למזכרת בסוף – או שאתם יכולים לעשות את כל זה, אבל לדאוג לנושא בו כל השירותים הללו יתרכזו, לדוגמא – סרטי דיסני. השפה העיצובית והגרפית, מלאכת השיווק, עיצוב התוכן, הקייטרינג והתכנית האמנותית ואפילו המזכרת בסוף – כולם "ידברו" בשפת סרטי דיסני ויכילו מוטיבים מהסרטים השונים – והרי לכם, קונספט מושלם.

    מה זה אירוע קונספט

    מדוע זה חשוב?

    אירועי קונספט חשובים משתי סיבות עיקריות. ראשית, העובדים שלכם יעריכו את ההפקה הרבה יותר. הם יבינו שהשקעתם בהם, הם יהנו יותר ויחכו לראות מה הכנתם להם ב"צמתים" השונים המרכיבים את האירוע. שנית, אתם מרוויחים אירוע מהודק יותר, בו ברור לכם יותר מהו הקו המנחה. האירוע הופך להיות מקורי ויצירתי יותר ולכם יהיה הרבה יותר פשוט לארגן אותו.

    אז איך עושים את זה?

    השלב הראשון בארגון אירועי קונספט הוא התכנון. כדאי לבדוק אילו אירועים נערכו בעבר והאם הם כללו נושא מנחה או קונספט מסוג מסוים – כך תדעו מה העובדים אוהבים, היכן כדאי לרענן ולחדש ועוד. אם אתם אנשים יצירתיים ואוהבים להשקיע (ובינינו, אם אתם מפיקי אירועים אתם חייבים להיות…), תוכלו לגבש קונספט לגמרי מ-0 ולהמציא את הנושא לחלוטין. אם אתם יצירתיים באופן חלקי, תוכלו לקחת קונספט קיים (לדוגמא – גיבורי על) ומוכר, ולהאיר אותו באור שונה או להוסיף טוויסט בעלילה (למשל – להתרכז רק בגיבורות על). אם אתם ממש לא יצירתיים אבל בכל זאת רוצים לגבש קונספט לאירוע שלכם – זה בסדר! בדיוק בשביל זה קיימות חברה להפקות אירועים, או אנשים מוכשרים בחברה שלכם. לכו על זה!

    ארגון אירועי קונספט

    השלב השני והחשוב לא פחות הוא שלב ההפקה. אחרי שהבנו כיצד הקונספט באירוע יראה, זה הזמן להוציא מהכוח אל הפועל את התכנון. הציפו שאלות, בדקו כיצד הקונספט מתכתב עם כל חלקי האירוע והתחילו לחשוב על תפאורה, קייטרינג תואם וכמובן – הזמנות לעובדים, שיתחילו את הבאזז סביב העניין. המיתוג הוא אחד הפרטים החשובים ביותר בתכנון, והוא אמור לבוא לידי ביטוי בהלבשת הלוגו שלכם באופי הקונספט, מרכזי השולחן, ההזמנות ועוד. המוזיקה גם היא תופסת נתח חשוב בהחלת הקונספט באירוע. אחרי שקיבלתם את כל ההחלטות הללו – הגיע הזמן לנשום עמוק, ולצאת לדרך! יצר היצירתיות שלכם יודה לכם, אנחנו מבטיחים.

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן