הפקת אירועי חברה

טיפים: הפקת אירועי חברה

הפקת אירועי חברה זהו אחד האתגרים החשובים שיש לכל מפיק – מתחיל או מקצועי. אם התבקשתם להפיק אירוע חברה, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם "להתפקס" על הדברים החשובים באמת במהלך הארגונים, כך שתוכלו להבטיח שתעניקו לעובדים את המקסימום שמגיע להם, ולא פחות חשוב – תתרמו לגיבוש ולתחושת השייכות בין העובדים בחברה.

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    1. הקו המנחה: העובד

    הפקת אירועי חברה חייבת להתמקד, בראש ובראשונה, בעובד. אנחנו עורכים את האירוע למען העובדים שלנו ולכן הם חייבים להרגיש את זה – מבחינתנו, הוא במרכז. הוא אורח הכבוד של הערב. כשהעובדים שלכם ירגישו שאתם שמים אותם במרכז, מתחשבים ברצונות שלהם ובאמת מנסים להפיק ערב שיתאים להם ומשקף אותם – החיבור שלהם להווי החברה יהיה מושלם והדבר יתרום לתחושת הגיבוש הכללית בארגון.

    כדי לעשות זאת, אנו ממליצים לכם לפנות אל העובדים שלכם ולבדוק איתם מהן החוויות שהם היו רוצים לחוות. ניתן לבחור מדגם מייצג של עובדים ולשתף אותם בעיקרי התכנון שלכם.

    הפקות אירועים לעובדים

    2. אל תמחזרו

    ערב חברה הוא אירוע שמתרחש אחת לשנה, לפחות. כדי לשמור את רמת העניין של המוזמנים ולגרום להם להנאה אמיתית – חשוב להיות מקוריים ולא לחזור על עצמנו. אם ערב החברה בשנה שעברה כלל הופעת אורח של זמר מפורסם, העדיפו לשנות את הקונספט לאירוע לעכשווי. חשבו מחוץ לקופסא, תהיו יצירתיים ותנסו להפיק בכל שנה אירוע מיוחד במינו – מגיע לעובדים שלכם, וגם לכם יהיה כיף יותר להציב לעצמכם אתגרים חדשים.

    3. חברו את תוכן האירוע למיתוג

    לאחר שבחרתם את התוכן לאירוע, הגיע הזמן לעבוד על המיתוג שלו. ההמלצה שלנו היא לחבר את התוכן למיתוג ולתת לו להכתיב את "הטון" באירוע. אם עד היום לוגו החברה התנוסס בגאווה בכל האלמנטיים המיתוגיים של אירועי החברה שלכם, הרי שתוכלו להוסיף טוויסט של עניין לכל העסק – ולמתג גם את הלוגו בקונספט של התוכן. לדוגמא: אם החלטתם שערב החברה שלכם יהיה בקונספט יווני, תוכלו "להלביש" את הלוגו שלכם באלמנטים הקשורים ליוון – לדגל, למאכלים בולטים וכו'. כך האירוע כולו יהיה עמוק ומשמעותי הרבה יותר.

    תוכן להפקת אירוע

    4. התאמת הפן הקולינרי לסוג האירוע

    בחרתם מקום, התוכן מושלם וגם המיתוג כבר עובד – הידד! עכשיו הגיע הזמן לבחור תפריט קולינרי לאירוע – וזו, כמו שאתם וודאי כבר יודעים, התלבטות לא קטנה. הטיפ החשוב ביותר שנוכל לתת לכם הוא להתאים את תפריט האירוע לקונספט, לקהל ולסוג האירוע הנבחר. אם בחרתם לערוך מסיבה (סחטיין עליכם) עד השעות הקטנות של הלילה, אירוח בסגנון קוקטייל או צלחת מזלג יתאימו יותר מאשר ישיבה סביב שולחנות – אחרי הכל, אנחנו רוצים שהעובדים ירקדו, לא?

    5. אל תוותרו על מתנה בסוף האירוע

    האירוע נגמר? האורחים מאושרים? מצוין! כעת תנו להם סיבה נוספת לסיים את האירוע עם חיוך והעניקו להם מזכרת נחמדה מהאירוע. בהשקעה קטנה, מינימלית מאוד אפילו, תוכלו לתת לכל אחד מהעובדים תשורה סימבולית שמראה שאכפת לכם מהם, ומתחשק לכם לשלוח אותם הביתה עם חיוך. נסו לקשר את המתנה לחיי העבודה, ההווי היומיומי של העובדים או קונספט האירוע – ומובטח לכם אירוע מושלם. או לפחות הסוף שלו יהיה כזה…

    קראו עוד על הפקת כנס מצליח

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן