מפיק אירועים

מפיקי אירועים עסקיים- חובה לכל אירוע עסקי

הזמנת מפיקי אירועים עסקיים – חובה או מותרות?

כדי שאירוע עסקי יהיה מוצלח, יש לא מעט פרטים שכל חברה להפקת אירועים חייבת לקחת בחשבון ולסנכרן יחד, בסינרגיה מושלמת. בניית הלו"ז, בחירת הלוקיישן המתאים ביותר, הזמנת קייטרינג, תוכן מתאים ועוד ועוד. לא מעט חברות מתחבטות בשאלה האם מוטב להזמין מפיקי אירועים עסקיים שיהיו אמונים על התכנון כולו, או שמא עדיף לחסוך את ההוצאה הזו ולעמול באופן עצמאי על הארגון. ומה התשובה? על כך ננסה לענות בשורות הבאות.

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    מה תפקידם של מפיקי אירועים עסקיים?

    מפיקי אירועים עסקיים אמונים על מטרה אחת: שהאירוע יהיה מושלם. מכל הבחינות. מפיק אירועים עסקיים או אירועי קונספט אחראי על הארגון כולו, למצוא פתרונות יצירתיים כשצריך, להתגבר על אתגרים, לעמוד במסגרת התקציב שהצבתם לו מלכתחילה ולדאוג שהתוצאה הסופית תהיה מכובדת, מוקפדת והכי חשוב – תואמת את ערכי החברה ואת מטרת האירוע. מפיקי אירועים עסקיים אחראיים על מגוון רחב של אירועים – ערבי השקה, כנסים, מסיבות עיתונאים, ועידות, ערבי חברה, ימי גיבוש ועוד.

    מפיקי אירוע עסקי

    מה יוצא לכם מזה?

    1. חסכון בעלויות – אם בחרתם בחברה איכותית ומנוסה, הרי שנציגיה מכירים את הספקים הכי טובים בתחום ויוכלו לאתר את ה"דיל" המשתלם ביותר עבורכם, בכל תחום. לא זו בלבד, אלא שאתם מגדירים את התקציב מראש – והמפיק מוציא ממנו את המקסימום, מבלי לחרוג ותוך ניצול מירבי לטובת האירוע.
    2. חסכון בזמן – כדי שהאירוע יהיה מושלם, אתם זקוקים לזמן. והרבה ממנו. הפקת האירוע דורשת ריצות בין ספקים, בחינה של הצעות מחיר, חשיבה אסטרטגית על תוכן האירוע, חשיבה מעשית על ההגשה שלה בפועל – והרשימה עוד ארוכה. כדי להבטיח שאיכות האירוע לא תיפגע (ואתם תישארו בחיים…) – מומלץ לשכור את שירותיהם של מפיקי אירועים עסקיים, שידאגו לכל פרטי האירוע ויאפשרו לכם לחזור לעיסוקיכם השוטפים.
    3. פתרונות יצירתיים – מערכת ההגברה לא מתאימה? הלו"ז לא מסתדר? הלוקיישן שרציתם לא רלוונטי ואין לכם זמן לחפש אחר תחתיו? בדיוק לשם כך קיימים מפיקי אירועים עסקיים. נציגיה ישמחו להעניק לכם פתרונות יצירתיים, לחשוב מחוץ לקופסא ו"להמציא" את התכנית הטובה ביותר לכל אתגר.
    4. ארגון הלו"ז – כמה זמן צריך להקדיש להתכנסות במסגרת הפקת אירוע עסקי? וכמה לארוחה? האם עלינו להגביל את המרצה? יהיה זמן לסדנא משותפת? המון שאלות, ותשובה אחת – גורם מקצועי יסייע לכם לארגן את הלו"ז באופן הטוב ביותר כך שלכל שלב באירוע יוקצה הזמן הרצוי. לא זו בלבד, אלא שהמפיק גם אחראי לוודא שהלו"ז יתנהל כמתוכנן והתחנות השונות בו יעמדו בלוח הזמנים שהוקצב מראש.

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן