פינטרסט: מקום שכולו השראה לאירוע החברה שלכם

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    תחום האירועים העסקיים מחייב אותנו להיות עדכניים, מפתיעים וחדשניים. כחברת הפקה עלינו להמציא את עצמנו כל פעם מחדש, ליצור ולהביא ללקוח כבר בשלב הפרזנטציה את החזון שלנו לאירוע שלו. פעמים רבות כשאנחנו יושבים וחושבים על הבריף לאירוע, אנחנו מוצאים את הקונספט שיכול להתאים בדיוק – אבל אירוע בדיוק כזה, עוד לא עשינו. זה השלב שבו דרכנו ודרכה של פינטרסט – מצטלבות. כל מה שרציתם לדעת על הקשר שבין הסיכה, הלוח וענף האירועים

    פינטרסט היא רשת חברתית המדמה לוח מודעות אשר מאפשרת למשתמשים בה לסמן ולאסוף תמונות של דברים המעניינים אותם ומכאן גם מקור השם Pinterest, שילוב המילים Pin – לסמן ו- interest – עניין. הרשת היא חברתית היות והיא מחברת ויוצרת קשרים בין משתמשים בעלי תחומי עניין דומים שסימנו בסיכה  "דברים" דומים שמעניינים אותם.

    פינטרסט הושקה לשימוש המוני בשנת 2010 וכיום מנוהלת על ידי חברת Cold Brew Labs מקליפורניה. לפי הנתונים באתר Hitwise, באתר פינטרסט מבקרים למעלה מ11 מיליון משתמשים מידי יום כאשר 79% מהמשתמשים באתר, הן משתמשות.

    אופן השימוש בפינטרסט הוא בעצם על בסיס שיתוף תמונות, לפי נושאים – כל פריט שמועלה לאתר כקובץ תמונה או וידאו מוגדר כ-Pin, סיכה. מספר סיכות בנושא מסוים – מרכיבות לוח – board. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים לעקוב אחרי משתמשים אחרים המקיימים פעילות כלשהי בלוחות שאחריהם הם עוקבים.

    פלטפורמת פינטרסט מבוססת בעיקר על תמונות (יפות, מעוצבות ומושכות) ולכן קהל היעד הוא בעצם צרכני לייף סטייל, השראה, צילום, יופי, DIY (עשה זאת בעצמך) ועוד… פינטרסט מאפשרת למשתמש לאפיין את תחומי העניין שלו ע"י סימון הסיכה וכמובן, כרשת חברתית, לשתף את העדפותיו תוך כדי חשיפה לתחומי עניין דומים ונוספים הרלוונטיים לגביו.

    כחברת הפקה אנו בונים אירוע מותאם לכל לקוח, לפי צרכים, דרישות ומגבלות. אנו עובדים לפי בריף בו יש תקציב מוגדר, כמות משתתפים, אזור בארץ ופרמטרים נוספים לפיהם אנו מתחילים לגבש קונספט ומעטפת כללית לאירוע ולפיהם נקבע אופיו של האירוע; מיקום גאוגרפי, האם זהו אירוע תחת כיפת השמיים או במקום סגור, האם הכיבוד יוגש לשולחנות או במזנונים ואלמנטים נוספים וביניהם תחום עיצוב האירוע והאווירה. נראות האירוע ועיצובו הם חלק משמעותי מאוד באירוע ופעמים רבות, כבר בבניית ההצעה והפרזנטציה ללקוח. לאחר שגיבשנו קונספט ייחודי, אנו מקפידים להציג אותו ללקוח באופן ויזואלי – בעיקר בתמונות וכאן הפינטרסט נכנס לתמונה ובא לעזרתנו. מגוון הרעיונות וההשראה מגיעים גם משם.

    ממש כך בנינו לחברת Fiverr אירוע ביוני 2016 בהשראת פסטיבל ה- Burning man. תחת הסיכות Fire, Event, burning man ועוד, מצאנו הרבה רעיונות שפיתחנו והתאמנו לאירוע שלנו; כלי התחבורה ההזויים שבפסטיבל הפכו להיות ג'יפים שקושטו בעבודת צוות לקראת משימת ניווט רכובה, כתובת ומופעי האש המפורסמים של הפסטיבל באו לידי ביטוי בשיאו של האירוע עם מופע מרהיב שכלל אפקטים, כתובת ענקית ופלירינג, מסכות, נוצות, תחפושות, ריקודים ואלמנטים נוספים שאת ההשראה להם קיבלנו איך לא – מהפינטרסט.

    ההשראה:

    2

    והביצוע בפועל:

    1

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן