אירועי קונספט קולינריים

אירועי קונספט קולינריים

על הפקת אירועי קונספט קולינריים

אם אתם מפיקי אירועים, אתם וודאי יודעים כי כדי להפוך אירוע למושלם באמת – מומלץ לשלב בבסיסו קונספט, בסיס של רעיון שיישזר לאורך כל האירוע ויבוא לידי ביטוי באלמנטים השונים בו – העיצוב, האווירה, התוכן, המרצים וגם – התפריט הקולינרי לאירוע. אם אתם משקיענים באמת ורוצים ליצור אירוע מושלם, רצוי מאוד ליצור קשר עם חברת הקייטירנג ולבדוק מהן האפשרויות העומדות לרשותכם בהתאמת התפריט לקונספט הנבחר. איך עושים את זה נכון ואילו אפשרויות אירועים קונספט קולינריים עומדים לרשותכם? אנחנו כאן כדי לעוץ לכם עצות!

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    אירועי קונספט מסביב לעולם

    הקונספט הפשוט והמוכר מכולם בתחום הפקת אירועים עסקיים הוא אירועי קונספט מסביב לעולם. אם תבנו את הקונספט הקולינרי של האירוע סביב הנושא הזה, מובטחים לכם שלושה דברים: 1. יהיה מעניין 2. יהיה טעים ו-3. הבניה של הקונספט הזה לא תהיה קשה בכלל.

    אפשרות אחת היא ליצור דוכנים, כשכל דוכן מייצג ארץ אחרת. למשל, דוכן ספרינג רול ויאטנמי, מזנון באן סיני עם מילוי אסאדו עגל או עם אפשרויות טבעוניות, דוכני פאייה, דוכן טורטיות, המבורגר אמריקאי ועוד ועוד. כמובן שעשינו כאן מיקס של כמה מדינות בעולם – אבל הבנתם את הקונספט.

    אם תרצו לשדרג את הקונספט הזה, תוכלו להתמקד במדינה אחת בלבד, בה כל המנות המוגשות הן על טהרת המטבח המקומי. זהו אתגר קולינרי ללא ספק, אך שכרו בצידו. למשל, תוכלו לבחור בקונספט של טברנה יוונית ולהציע מנות מדליקות ועליזות של ברבוניות מטוגנות, אוזו נהדר, איקרה ולהקה יוונית שתעטוף את כל הטוב הזה באופן המוצלח ביותר, או לבחור בקונספט איטלקי ולשלב מנות אהובות עם טוויסט מדליק מהמטבח האיטלקי – ריזוטו פטריות, פסטה טריה, טירמיסו מפנק ועוד.

    כשקולינריה פוגשת קונספט

    לעתים זה גם עובד הפוך – אתם בונים קונספט, ואותו מתאים לתפריט הקולינרי באירוע. עדיין אנחנו משוטטים בחו"ל והפעם מציעים לכם ללכת על מסיבת קונספט מדליקה בסגנון שאפשר למצוא רק מעבר לים. למשל, תוכלו לבנות את קונספט האירוע סביב מסיבת פול מן, שתראה ותרגיש בדיוק כמו ייבוא אישי מקונפגן התאילנדית. אם העובדים שלכם צעירים וזורמים, זו יכולה להיות אפשרות נהדרת ודרך מקסימה להזכיר להם את הטיול שאחרי הצבא. התפריט הקולינרי שתוכלו לשדך למסיבה יכלול קוקטיילים מפנקים עם אלכוהול ובלי, מנת פאד תאי מסורתיות, אורז קוקוס מעולה, סלט פפאיה חריף ופרגיות בקארי. השילוב בין המנות המצוינות לבין צבעי הגוף הזרחניים והמסיבה הפרועה תהפוך את האירוע שלכם למושלם. לא פחות.

    אירועי קונספט בסגנון שוק

    סצנת השווקים מוכרת בעולם מאוד, אך לאחרונה היא עשתה גם עליה לישראל ותפסה מקום של כבוד בבטן שלנו. משוק הנמל ומתחם שרונה מרקט בתל אביב ועד למחנה יהודה הירושלמי – אוכל רחוב לגמרי כאן כדי להישאר, והבשורות הממש טובות הן שאנחנו עושים את זה, בישראל, לא רע בכלל. עד כאן הקדמה, וכעת – לתכל'ס.

    אירוע קונספט בסגנון שוק יכלול מזנונים צבעוניים, טריים וכאלה שעושים חשק לטרוף את הכל – ביחד ולחוד. כך למשל תוכלו להעמיד מזנון פירות וירקות, מזנונים לחיתוך סלט, פלטות גבינות משגעות עם גלגלי גבינה ופריסה אישית, עמדת אבטיח ומלון, מלבי בצנצנת זכוכית עם בוטנים וקוקוס, עמדת מיצים, גושי חלבה בטעמים, קרעי פיתות עם תוספות מדליקות ואם אתם רוצים אירוע שיהיה על טהרת הבשרי – תוכלו לפנות לכיווני הקריספי שווארמה, ראגו טלה או מעורב ירושלמי אייקוני. כדי לעטוף את האירוע ולנסוך בו נופך אותנטי נוסף, תוכלו לשכור שחקנים שישמשו כמוכרים, ישמיעו קריאות "שוקיות" מובהקות ויתחפשו לסבתות המוכרות את מרכולתן בסלסלאות פלסטיק ובסטיונרים מיומנים.

    אירוע קונספט

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן