הפקת אירועי חברה

הפקת אירועי חברה לעובדים – הטרנדים

הפקת אירועי חברה לעובדים – מה חם היום?

אנחנו רוצים להפיק אירוע מיוחד, להיות יצירתיים, לחשוב בגדול ולגרום לעובדי החברה ליהנות. אין ספק, הפקת אירועים או הפקת אירועי חברה לעובדים זו מלאכה שדורשת מאיתנו להמציא את עצמנו בכל פעם מחדש. אם אתם רוצים שמלאכת ההפקה תתבצע על הצד הטוב ביותר, אנחנו ממליצים לכם לעשות שימוש בטרנדים החמים בעולם האירועים העסקיים. קבלו שלושה מהם, שיהפכו הפקת אירועי חברה לעובדים או כל הפקת אירועים לחברות הייטק – מהפקה טובה להפקה מושלמת.

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    1. הפקת אירועי חברה לעובדים – צרו קונספט

    כשאנחנו מארגנים אירוע, בתור בעלי העסק או מפיקי אירועים עסקיים, אנחנו רוצים שהוא יותאם באופן מקסימלי לאופי המוזמנים ויאחד סביבות את המכנה המשותף הרחב ביותר. אחד הטרנדים המובילים השנה הוא יצירת קונספט מנחה לאירוע. את כל האירוע עוטף קו מגמתי ברור והוא זה שמשליך על שאר האספקטים של האירוע – עיצוב לפי הקונספט, תפריט קולינרי תואם, אטרקציות מתאימות, מוזיקה שמתכתבת עם הנושא ועוד. רוצים השראה? יאללה. אם הארגון לו אתם מפיקים את ערב החברה מורכב ברובו מעובדים צעירים, תוכלו לארגן אירוע שהקונספט המנחה שלו הוא פול מון. במסגרת הקונספט, תוכלו לעשות שימוש בלייזרים, עיצוב בהשראת אי מסיבות תאילנדי, קוקטיילים מדליקים, עמדת איפור פנים בצבעים זוהרים, מוזיקה תואמת ומתחמי ישיבה בסגנון "זולה" כיפית. נשמע כיף? זה רק קונספט אחד! בדומה לכך, תוכלו להפיק אירוע בסגנון יווני, צרפתי, גיבורי על, קומיקס, הוליווד ועוד ועוד ועוד.

    1. תאי צילום מדליקים

    פעם הם כיכבו בקניון והפכו מיד לדבר הלוהט במתחם. כשהיינו ילדים (ובואו נודה, גם היום), היינו נהנים להיכנס לתא הצילום המקומי, לעשות פרצופים מגוחכים לרוב ולצאת עם מזכרת נצח. מאז ועד היום תאי הצילום שכפלו את עצמם גם לאירועים פרטיים ועסקיים, והרווח כולו שלנו, מפיקי האירועים. הציבו תאי צילום מדליקים במרכז המסיבה ואפשרו למוזמנים לעשות בהם שטויות משעשעות. יש כל מיני סוגים של תאי צילום – מסך ירוק בו תוכלו לשנות את הרקע בכל תמונה, תא צילום בו ניתן להכין סרטוני GIF מצחיקים וכמובן – תא הצילום הקלאסי המדפיס תמונות סטילס. אל תשכחו להוסיף אביזרים מדליקים שיהפכו את התמונה לכיפית יותר והעדיפו תמיד תאי צילום גדולים המכניסים הרבה אנשים לפריים אחד. לא רק שתקפיצו את האווירה באירוע, גם תספקו מזכרת נהדרת ממנו.

    הפקת אירוע חברה

    1. תפריט שף

    אם פעם יכולנו לראות את השפים הישראלים הגדולים רק במסך הטלוויזיה או אם התמזל מזלנו, במסעדה שלהם, הרי שהיום הטרנד הבא בעולם הקולינרי-הפקתי הוא להזמין שף המכין את המנות לעיני האורחים. מעבר לתוצר המעולה (בכל זאת, שף…), אתם יוצרים הופעה מדליקה לאורחים באירוע, שיכולים לצפות בתהליכי ההכנה, ללמוד דברים חדשים וכמובן – ליהנות מתפריט מושלם. עם זאת, חשוב לזכור שככל שהשף שאתם מעוניינים בו עסוק יותר, כך יהיה לכם מורכב יותר להביא אותו לאירוע שלכם. לכן, חשוב לשריין אותו כמה שיותר זמן מראש.

     

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן