הפקת כנס כמו גדולים – חלק ג'

הפקת כנס כמו גדולים – על שיווק, פרסום ושת"פים

איזה כיף שחזרתם! אתם מוזמנים להכין את כוס המשקה האהובה עליכם, להתרווח בנוחות מול המסך ולקרוא את החלק השלישי של המדריך שלנו, שיסייע לכם לערוך הפקת כנס כמו גדולים. והפעם נתמקד בשיווק האירוע לקהל חיצוני. פספסתם את הכתבות הקודמות בסדרה? הן ממש כאן: חלק א', חלק ב'.

    רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    האם יש נוסחת קסם להצלחה?

    ובכן, התשובה הקצרה היא: לא. הפקת כנס כוללת אינספור רכיבים, ורכיב השיווק הוא אחד התחומים המורכבים והחשובים ביותר במערך כולו. ובכל זאת, הנה כמה טיפים מצוינים שיסייעו לכם לשווק את הכנס באופן הכי מועיל ומוצלח שיש:

    1. צרו שיתופי פעולה

    איפה נמצא הצינור שמוביל לקהל היעד של הכנס שלכם? השתמשו בו! פנו לגורמים רלוונטיים שיכולים לקדם את האירוע שלכם בקרב קהל היעד הרלוונטי לכנס, והציעו לאותו גוף הטבה בתמורה. למשל, אם אתם מפיקים כנס לעורכי דין, תוכלו לפנות לפורום מרכזי בתחום, עמוד פייסבוק מוביל או אל לשכת עורכי הדין, ולהציע לה – בתמורה לפרסום – לקבל אחוז מהרווחים, הרצאת מפתח, חסות ראשית ללא עלות ועוד.

    1. רימרקטינג זה העתיד

    הטכנולוגיה החדשה של גוגל תאפשר לכם להגיע אל כל גורם רלוונטי שנכנס לאתר שלכם. תוכלו לפרסם באנרים באתרים אחרים בהם הוא מבקר, לפנות אליו במיילים ובגדול – להציק לו לנצח… אבל זה משתלם!

    1. פייסבוק לנצח

    חברו הטוב של המשווק. הפייסבוק הוא כלי שיווק עוצמתי במיוחד, המאפשר לכם לעשות סינון לפי מקצוע ולטרגט את קהל היעד המפולח שלכם. אין ספק שזה דורש ידע מקצועי והשקעה כספית – אך אם תעשו את זה נכון והכנס שלכם יהיה מספיק מעניין – היא תחזיר את עצמה.

    1. פרסום באמצעות סרטוני וידאו

    סרטוני וידאו הם כלי נגיש, נוח וכזה שמספק חשיפה רחבה במיוחד. העולם לחלוטין צועד לכיוון הזה – וכדאי לכם להצטרף. תוכלו להפיק סרטון מושקע המזמין אנשים להגיע לכנס בדרך חוויתית ומעניינת, ולאחר מכן פרסמו אותו בפלטפורמות ייעודיות. הפקת כנס דורשת לא מעט משאבים גם כך, לכן תוכלו לפנות אל חברות ייעודיות המתמחות ברכישת שטחי פרסום לטובת העניין.

    1. המייל הישן וטוב

    הגענו לימים ממש טובים אם המייל שלנו הפך לכלי מיושן, אה? אבל עדיין, כמה שלא נתקדם – עדיין מדובר בכלי שיווק שמוכיח את עצמו (אם לא נזרקתם לתיבת הספאם, כמובן). תוכלו לרכוש רשומות בתשלום המכילות אנשי קשר רלוונטיים ולדוור אליהם הזמנה לכנס. שימו לב שכדי לפנות אל הרשומות האלה, לרוב תידרשו לשתף פעולה עם יזמי כנסים מוכרים.

    1. מה שלא יהיה – תהיו אטרקטיבים!

    קהל היעד שלכם, סביר להניח, חשוף לאינספור הזמנות לכנסים בתחום ההתמחות שלו. אם הכנס שלכם יהיה אטרקטיבי מספיק, מעניין, חדשני ויעניק להם ערך מוסף – הם ירצו להיות שם בעצמם. לצד התוכן עצמו (עליו, הפלא ופלא, נדבר בכתבה הבאה בסדרה שלנו), חשוב להשתמש בעיצוב מזמין, סלוגנים מושכים, קופירייטינג שיגרום להם להתעניין בהזמנה ולתפוס את תשומת הלב של האורח הפוטנציאלי שלכם. יש לכם כמה שניות בלבד לעשות זאת – אז תעשו את זה כמו שצריך J

    הפקת כנס

    הפקת כנס דורשת לא מעט, אך אם תעבדו מסודר ונכון – תגיעו רחוק! נתראה בכתבה הבאה והאחרונה שלנו – התוכן לכנס!

     

      רוצה לקבל פרטים? נא להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

      You may also like

      Leave a comment

      דילוג לתוכן